mijn boeken

Ben mijn boeken aan het ordenen en het stof er tussen uit aan ’t klappen op het balkon.

Wat ’n klus.

Had een al eens een keuze gemaakt om straks mee te nemen naar het bejaardenhuis. Maar daar kom je nu niet meer in.

Ze zijn me op een bepaalde manier dierbaar.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Mijn Boeken

Een “klus”, dat zeker
Maar geen rotte
Wel één waarin ik
Een glimp opving van
Heel veel aspecten van mijn.
Zijn.

Een heel nieuw leven
Zou ik nodig hebben
Om alsnog iemand te kunnen
Worden.
Die meer af is dan mijn
Onvoltooidheid nu laat
Zien.

Zo mogen ze mee en bij me

blijven

Mijn boeken
Voor nog heel lang

kan ik met ze en
Verder.


HJR (25-4-’17)

Geef een reactie

